Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kubekubek | użytkownik

imię i nazwiskoKuba Grabowski adresSosnowiec zarejestrowany18.03.2007 @00:58:10 ostatnio na stronie08.08.2016 @10:27:35

----------------------------------------------------------------------------------

Chętnie przyjmuje fajne zlecenia

- ilustracje
- komiksy
- okładki
- koncepty postaci
- storyboardy
- projekty graficzne


E-mail: kuba.grabowski82@gmail.com

PORTFOLIO - http://kubagrabowski.pl

----------------------------------------------------------------------------------


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwkubagrabowski.pl
digarty147 komentarze6219 posty na forum186

komputer / sprzęt
Ołówek lubię bo można wydłubać w nim cyfry i używać jako kostki do gry

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^sleepwalker    02.12.2012 @08:43:54
W oryginale jest bardzo podobnie. Tu wychodzi wyższość olejów nad akwarelami bo kolory są o niebo intensywniejsze AAC - Augmentative and Alternative Communication czyli komunikacja alternatywna. Piktogramy, PCS-y i ogólnie różne znaki, którymi posługują się ludzie nie mówiący. W sumie te znaki widać na głowie dziewczynki w obrazie Dzięki
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
*buttman    27.11.2012 @21:51:33
spoko, bedzie!
_______
Im jestem starszy, tym byłem kiedyś lepszy...
~Artishi    24.11.2012 @22:27:58
Dzięki. Plamka budzi różne reakcje, ciesze się że przypadła Ci do gustu.
_______
Jeden,wyłącznie jeden tylko bodziec
Podżega we mnie tę pokusę,to jest
Ambicja,która przeskakując siebie
Spada po drugiej stronie.
!PanKoziol    13.11.2012 @20:01:08
Dokładnie to jest 3 odcinek 14 sezonu
~Gegza    04.11.2012 @16:32:22
Zaprawiony w boju, tylko brzuch czasem boli pozdrawiam
~Pums    04.11.2012 @11:48:48
~Pums    03.11.2012 @00:34:56
ok, super!
!hystera    26.10.2012 @12:07:21
Dankowac
!Bogul    27.09.2012 @08:34:15
Raczej się nie doczekasz takiej ilustracji...lubię takie puste tło, biała pustka
_______
'Cry some more!'
!hystera    16.08.2012 @22:52:03
heh nie rpzesadzajmy z tym oszczedzaniem cos tam dlubie czasem i tyle
Pozdrawiam
!goozik    09.07.2012 @11:00:26
"rysuj do cholery" tak hm. To jest to.Czuję kreatywność w sobie wzbierającą
&WPA    02.06.2012 @20:39:44
Zapraszamy Cię do uczestnictwa we Wszelkich Przejawach Artyzmu w dniach 10-18 sierpnia 2012 w Dusznikach-Zdroju. W zeszłym roku wpa.org.pl odwiedzono ponad 100 tysięcy razy, a na sam festiwal przybyło blisko 5 tysięcy osób. WPA to wystawa niezależnych młodych utalentownych ludzi z całej Polski i tygodniowa impreza z koncertami happeningami, warsztatami i niekontrolowanymi inicjatywami młodości. Info o festiwalu na naszej stronce http://www.wpa.org.pl /Pozdrawiamy
~mankut    09.02.2012 @17:48:21
dzięki za obserwację również chętnie popatrzę
~Gegza    25.01.2012 @07:46:48
dziękuję
~beerseeker    03.01.2012 @12:33:21
Dzięki za info o komiksie - ciekawy
Pozdrawiam.
_______
cheers
--
mówię co myślę, ale nie myślę co mówię...
~Pablo2099    02.01.2012 @09:29:35
O dzięki za cynk.
Bardzo fajnie wyszedł ten szorciak.
!hystera    30.12.2011 @00:07:53
Dzieki:D:D:D
!hystera    11.12.2011 @03:13:29
Dzieki za odwiedziny
A Otinek byl rozkoszny
~CYBEVHS    16.11.2011 @09:52:04
dobre profilowe....hehehee mam to samo czasami...;];];];];];]
!Bogul    07.10.2011 @00:11:21
Dzięki wielkie
_______
'Cry some more!'
~nowokwiat    06.10.2011 @23:57:02
DZIĘKI
!Bogul    06.10.2011 @23:54:04
Dzięki!
_______
'Cry some more!'
~Gegza    25.08.2011 @18:33:29
bardzo brakowało mi Twoich prac , pamiętam je jeszcze z VA (2008 o ile dobrze pamiętam )
Dobrze, że tutaj na Ciebie trafiłam
&WPA    21.07.2011 @19:52:44
Zapraszamy Cię do uczestnictwa we Wszelkich Przejawach Artyzmu w dniach 13-20 sierpnia 2011 w Dusznikach-Zdroju. WPA to wystawa niezależnych młodych utalentownych ludzi z całej Polski i tygodniowa impreza z koncertami happeningami, warsztatami i niekontrolowanymi inicjatywami młodości Info o festiwalu, programie i zarejestrowanych już artystach są na naszej stronce http://www.wpa.org.pl

Setki pustych ścian czekają na Ciebie!
!hystera    17.07.2011 @17:13:01
dzieki serdeczne drogiemu Panu za odwiedziny
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 110 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt